Lita på popcorn lukten !

heej, idag har jag inte gjort så mkt gick upp åt frukost , sen åkte mamma jag och lilla syster till mormor och var där ett tag :) ´Fick en kudde och 5 par strumpbyxor av mormor  :) tyr för mina strumpbyxor har det blivit hål i ,.
Sen åkte vi hem och städade lite här hemma . Sen bestämde vi att vi skulle åkta in till täbban i mon :) Då ska älskling kajsa med :) <3
Nu ska jag berätta en sak ! Mamma stod och gjorde pannkakor men var tvungen att åka till affärn då frågade hon om jag kubnne steka pannkakorna ! SHIT JAG ÄR SÄMST PÅ DET !(kan inte lagga mat överhuvudtaget , jag gör ju aldrig det !) men jag sa ja det kunde jag eftersom jag är så snäll :P  Och jag är nu grym på att steka pannkakor för jag vet när man ska vända och att dem är klara för då börjar det lukta popcorn ! När jag sa det till lillasyster så trode hon inte på det men efter att jag vissa så gjode hon det ! HAHA! Det var bara några pannkakor som blev konstiga :)
Senare kommer bvän hit , hon sover här tills i mon satt vi kommer i väg tidigt så vi hinner shoppa mkt !

Hare bra ! <3

// M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0