Lilla Julafton

Igår var det lilla julafton, vi har den en liten julafton för alla i min STORA släkt kan inte komma på själva julafton .. Träffade släktingar och bekanta jag inte sett på länge , massa trevliga komplimanger fick man också.

- guud vad vacker du blivit Matilda , jätte fina former , Den kunde man inte tro att du skulle få om man tittar på dina bebis bilder !
- Jag kan inte sluta titta på dig du har blivit så vacker..

hihi Alltid lika kul att höra :) 
 Jaja jag fick lite smått och gott igår , favorit-julklappen var någ endå gina's frans klänning jag fick av mormor!



TjockÅgoe!





Kommentarer
amanda

så jäkla söt!

2009-12-21
URL: http://garforbi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0