God morgon!

jag måste börja med att berätta att igår när jag satt och snackade med Amanda och hennes kompis Fanny på msn ..
A vi sátt där och skrev som vanligt , samtifigt hade jag musik i headsettet ..
Helt pöltligt säger amanda heeeej maaatildaaaaa, med sin roliga röst .. jag höll på dööööö, jag blev liv rädd först sen as garvade jag .. sen satt dem och fortsatte skicka massa ljudklipp , hahah ni måste höra dem så himla roliga !

- how are u todaaaay?
- heeeej matildaaaaa

det är inte kul om man inte hör HUR dem säger det .. haha ska lägga upp dem sen tror jag så ska ni få se hur kul det var :)



nu ska jag gå till Pontus , sees !

Kommentarer
Hanna

tack desamma!! ^^

2009-12-27
URL: http://hannaofsweden.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0