do not mess with me!

hello !
Igår kväll tänkte jag så här , hoppas verkligen inte Kajsa (lillasyster) och pontus väcker mig i morgon bitti som dem brukar när Pontus är här, men gissa vad äcklerna gjorde  ?
nej dem kommer in på mitt rum och filmar mig när jag ligger och sover , men jag vaknar såklart av det för dem är ju inte direkt tysta, så jag DAMPAR loss på dem , men dem skitungarna bara garvar och fortsätter jag börjar kasta saker på dem , men nej det hjälper inte heller .. tillslut skriker jag allt jag pallar , då går dem ut ..
och as garvar utan för min dörr ..

- höhö hörde du hur sur hon blev?
- Matilda blev jätte arg

men vad tror dem , jag försköte sova HALLÅ?

Sen somnade jag om som tur va , men det dröjde inte länge förns dem skullle börja härmna mitt utbrott i kajsas rum som liggar brevid mitt , och jag säger så här Dem var ju inte tysta! ..
Mhmm vilken sovmorgon !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0