Hej då Sverige , Hej Turkiet!




Jisses , idag ska jag åka ! klockan är 1 på natten ., så idag åker jag ..
Jag är jätte glad , men paniken jag får när jag tittar på resväckan är inte trevlig ..
Har jag glömt nått ? matchar klädderna ?  har jag tillräckligt med skor med mig?
Massor med frågor jag får när jag tittar på resväskan , aaaaah!!!!
Jag vet inte ens om jag är färdig och nu mistänker jag att stora syster har tagit ett av skorna jag skulle packa ner , men då vet jag ju att dem är i hennes resväska iallafall , dem kommer med till turkiet som tur e !
Och handbargaret har jag inte ens tagit fram nånting till en , inte ens valt väska!!!
Menmen som pappa säger :
- Matilda , du behöver inte ha med dig nånting utan bikini , vi köper allt där i stället ;)
hihi min pappa är så , hmm ? ge-sam? haha !

Wish me good luck!
Och sakna mig inte för mycket nu !


Hannah jag kommer sakna dej otroligt mycket ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0