Narnia.

Heyhello. Idag hade vi sista delen på no-nationnella, Labben. Det gick bra tror jag, det kändes bra iallafall. Ett gott tecken. Vilket väder det varit idag, snöat hela dagen fast det lägger sig inte på marken som tur är! Jag har verkligen tröttant på allt kallt och grått. Jag vill ha sommar nu!
Har gymmat med Mathilda idag. Det gick bra, fast jag orkar verkligen inte med hennes tempo. Hon är så jäkla duktig! Beröm till henne. Har precis ätit och ska nu dricka kaffe och mysa med min gulliga katt tuddeponken!
Btw, är det bara jag som vill ha ett lejon som Aslan i Narnia? Han är ju hur gullig och mysig som helst! Så en Alslan skulle jag vilja ha! Plus kung Peter, hehe!
Nej slut på mitt skitsnack nu, ha det bra!



Ikväll ska jag titta på Narina 3.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0