i'm awesome.

Tjena! Idag har jag varit en god och trevlig människa. Jag har bara gjort bra saker idag (förutom No-nationella). För det första lånade jag ut mina gymkläder till lillasyster som glömt sina gympa kläder till skolan. För det andra har jag varit otroligt trevlig idag. Någ om det, idag hade vi dårå no - nationella det gick som det gick. Jag försökte mitt bästa så jag hoppas det räcker :) Efter skolan åkte jag in till Norrtälje för att ta en fika med Amanda. Vi snackade och hade det trevligt. Sedan blev det ett spontant ryck till gymmet. Ida ringde och frågade om jag skulle med. Så när jag skulle gå dit så möter jag och Amanda på en kille som man ser är lite anorlunda och efterbliven. Han får syn på oss och vinkar. 
Lite längre fram står vi vid samma korsning och han får syn på det och vänder sig emot oss och säger
- Hej ni är snygga! 
Amanda dog av skratt medans jag började prata med han. Sen på gymmet gick det bra, är jätte trött nu. Ska hoppa in i dushen och sedan slänga mig på soffan och bara vila upp mig lite. Ha det bra vänner!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0