ett ord. VG!

Det är inte klokt, jag fick veta mitt resultat på nationella-biologi idag. Jag fick VG, det är inte klokt! Det är mitt första VG i ett såkallat "plugg" ämne, jag har redan ett VG i bild men det här är så mycket större. Nu visar det sig verkligen att hård träning och bra vänner som pushar mig ger bra resultat! Nöjdare tjej får man leta efter.
Juste vi hade svenska nationella prat idag, det gick också grymt bra!

När jag endå håller på att skryta kan jag väl berätta också att förra veckan när jag var med Lisa så red jag på hennes häst Verona som är 1.61 i mankhöjd(?). Skit läskigt, men efter ett tag fick jag väl lite kontroll på hästen..? Haha hoppade över diken och höll in hästen när det kom bilar. Plus matade hästen med knäckebröd, Lisas lillasyster Signe tog kort på en stolt Matilda som ger hästen bröd!


- kolla in nöjdar-leendet.

Ska ta moppen senare och träffa min fina vän Lisa!

Kommentarer
Mitt Liv

hej vill du ha gratis design ?

Glad påsk


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0