En månad kvar.

Hello. Kom precis hem ifrån gymmet och har ätit middag nyss.
Idag har jag varit i skolan, hade Musik provet. Tror faktiskt att det gick grymt bra! Där emot hade vi ett övnings-nationellt prov i matte i måndags som man fick tillbaka idag för att se hur det gick. fyfan säsger jag bara! jag fick 7 av 18 möjliga poäng. Det är inte klokt hur dålig jag är på matte, jag har alltid haft svårt för matte. Men måste öva häcken av mig om jag ska klara det riktiga nationella-matte proven. Wish me good luck!
Efter skolan åkte jag in till norrtälje för att möta upp min fina vän Amanda. Och efter en härlig stund med den fina bönan så drog jag till gymmet där jag möte upp Sarah och mamma!

Precis en månad kvar tills jag åker till Grekland idag!


- Martin, Sarah, Jag, Tim och Ida, turkiet 2010

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0