Dagen.



Tjena puddingar!
Idag har jag varit i stockholm på gymnasiemässan, har verkligen panik vad jag ska välja! Men jag vill helst gå i stockholm, Jag vill bort ifrån norrtälje. Det du inte vet om dig själv vet alla andra - hej välkommen till norrtälje!
Nej så hoppas jag hittar nått jag verkligen vill gå på. Dagens sjukaste händelse på mässan idag var när jag och Mathilda skulle in på damernas, den fösta synen som höll på skräma livet ur mig eller jag blev otroligt chockad..
- En mörkhyad skit stor transa står framför spegeln och fråsgar sin kompis om hon kan dra upp kedjan på hans/hons/dets klänning! Rosa lösögonfransar hade han/hon/det! Haha jag har verkligen inget emot transor, verkligen inte men man blir ju lite chockad när en står inne på dam tolaletten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0