nyDushad.

hej bitches. Här sitter jag helt ny dushad etfrer att varit ute på en lite promenad i detta sköna kvällsväder!
Nu är det sommar gottfolk, det gör mig så jäkla lycklig. Okej mer om dagen, Idag på rasten drog jag, Hannah och Kajsa + några fler ner till sjön som ligger nära våran skola. Vi badade, skit skönt var det.(men mitt första dopp var i lördags med kajsa. NECKADE!! ) Ja sen fick jag panik när jag kom på att jag hade körlekiton halv 2 och skulle åka klockan 1. När jag kom på det var klockan 5 i 1. Shiit ringa ida och fråga om hon var på väg för att hämta mig, som tur var var hon ju redan på väg.
Men efter ett tag ringer hon, BILEN LA AV!!! Men som tur var så kom Martin och körde in mig. på körlektionen skulle jag köra i trafiken, panik! Men det gick väl bra bara att jag råkade kör med blickersen på ett tagg. Efter moppekursen drg jag&Kajsa + några andra till malmen för att bada. Det var as nice.


Okej nu blev det väldigt långt, same shit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0