Update.


Hej, sitter här ny dushad och fräch!
Idag har jag inte gjort så mycket, förutom att tjafsat med Kajsa! Okej helt ointressat för er men vi "bråkar" lite just nu. Och jag tar det vi bråkar om lite snabbt Att jag är trött på att vi bestämmer att vara så glömmer hon bort eller åker till nån annan , och jag tycker inte man gör så mot en vän, jag ska inte behöva kasta bort en dag som jag kan ha roligt på för jag tror hon och jag ska vara. Medas hon är typ sur på mig för jag glömde gå och möta henne en gång ...
Okej nu när jag läser det låter det as tönting, men som sagt jag tog en snabb verison och då missar man en heldel, och allt om bråket behöver inte ni veta. Punkt om det !
Men just nu skiter jag i henne och drar till Hannah och har mys med henne istället! Vänter bara på att mammsen ska komma en med bussrämsan sen drar jag !
Så nu måste jag gå och klä på mig och så ! puss


; Jag och min älskade lillasyster

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0