Till amanda ikväll..


Hello, Ikväll drar jag hem till Amanda!
Jag åker dit med en buss om går vid 20.05, scary det kommer vara jätte mörkt när jag kommer fram.Amanda du får verkligen inte glömma gå och möta mig, du vet hur mörkrädd jag är.Haha jo det är sant jag är forfarande jätte mörkrädd, alltså inte när jag sova, men när jag ska gå ute själv,För jag tänker alltid på det västa som kan hända då när jag går där helt själv ;O men det bli säkert Snajs bajs.
Idag har jag bara sovit, inge skrattande i sömanen vad jag vet ;) Där emot har jag gråtit i sömnen, tyvär kan jag inte berätta vad jag drömnde här i bloggen, höhö.

Juste pappa har get mig en uppgift , laga pannkakor..
Som sagt jag är inte världens bästa i köket.Sist när jag gjorde nårr i köket blev reultatet ..


- brända kakor , goott ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0