Absolut sist sista platsen.

Idag väntade jag det super viktiga samtalet ifrån trafikskolan. Samtalet om kille har hoppat av eller inte.
Och jag har sån jävla tur, HAN HOPPADE AV. Så sista platsen är min! Första kursmötet är den 23 mars.
Väldigt skönt att jag kom med, nu när det börjar bli vår och allt, då kan man köra moppe.
Kursen kostar 4200kr, men jag tror faktiskt att det kommer vara värt pengarna. Jag går inte kursen helt själv Amanda och hennes kompis Fanny vi kommer gå. HAPPYFACE !


moppekort här kommer jag!



Kommentarer
Fanny.

Haha komiskt. Alla vi tre fick dem sista platserna! Aweesome :)

amanda

så jäkla bra :D:D

är det en sådan moppe du ska ha? :) vi ses imorn. puss

2010-03-09
URL: http://garforbi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0