God morgon gott folk

Igårdagens arbetsdag såg ut så här, jag satt på en stol och solade hela dagen. Så jag får pengar för att sola ;)
Nice eller vad? Ändå lägntade jag och sarah till lunchrasten så vi började räkna ner i från 1 och en halv timma innan rasten. Vi slutade jobba vid 20.00 då cyklade jag och sarah hem till henne, hon skulle hämta lite kläder och så. Jag blev bästekompis med hennes hund Maja medans hennes andra hund Tingeling blev livrädd för mig. 
haha! 
Idag jobbar jag samma tider 14-00 - 20.00, hoppas bara att det ska sluta blåsa så jag kan pressa lite till idag! :D

Juste jag lägger aldrig typ ut bilder ddet beror på att jag bloggar ifrån Idas data och jag har inga bilder på dena här. Så nu vet ni vänner! ha det bäst så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0