Kopierat ifrån storasyster Idas blogg, read it!!

 

..

..Heej! Nu sitter jag här igen, datanörden själv.. Har allt mer blivigt de.
Min lillasyster Matilda sov här inatt. Så himla nice brud, ibland så korkat och ibland chockar hon en att vara så smart! 

En kul komentar från igår när vi satt på balkongen. Jag berättade att det bor en "luffare" i buskarna som står utanför mig. Han har liksom gjort en gång in och har masa prylar där. Då säger jag:
- Fan, jag måste ju få bort alla tomma kartonger!! (vi har som sagt flyttat)
Tilda säger lungt och sansat: Men ge dom till luffaren där. Han kanske ändå ska flytta snart!
Jag- ?!?!?!?! Öhh..
Tilda: Jaa, han måste ju kunna lägga sina kvistar någonstans. Hur ska han annars få mig sig dom?! 

HAHA! Hon såg så otroligt dum ut när hon sa de. Men självklart, eller tur.. det var ett skämt. 

www.idaaengstrom.blogg.se



HAHA fyfan vad kul det var när jag lurade Ida med kartongerna, ni skulle sett hennes minn!
Men först tänkte jag faktiskt (seriöst) att han kunde ligga på kartongerna så han slippde ligga på marken :)

Juste imorse gjorde jag och Ida en jätte mysig ballkong frukost, satt och snacka/diskutera. Jätte mysigt! 

 

sen efter frokosten gick vi och tog bussen till norrtälje, hon möte upp mamma och jag tog en buss hem.
Sen när jag kom hem åkte jag till Kajsa, vi behövde snacka efter vårt gräl. okej det här inlägget blecv lång bäst jag slutar nu! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0