TOTALYY MAKEOVER

Så äntligen har jag fixat klart med storasysters design ! Har helt seriöst kämpat hela kvällen med det , hon ska vara glad att hon har en sån underbar lillasyster som jag ! :)
hennes blogg : www.idaaengstrom.blogg.se

Hela dagen har jag tillbringat med henne , otroligt kul har vi haft !
Vi har tagit så "fina" bilder , haha bilderna får tala för sig själva!

Notera , vilken kroppsdel tillhör vem ?


TOTALYY MAKEOVER !





jag älskar dig syster , även om du förstör skor .. hahah
Nu väntar jag på att paradise ska börja :D
seu

Kommentarer
Amanda

svar: jaha okej, det är klart ;/

vilka roliga bilder! :D ser ut som om personen på näst sista bilden är jättevig haha ;P hur är det med idg idag annars?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0