Helgen är färdig planerad , GULD !


Facelook of this day!

Hej , äntligen hemma !
Dagen började knackig , pappas bil körde fast så fick lunka ner till bussen .
Och bussen var sen , och när jag är på bussen krånglar den massa , bilar åker ner i dicken framför och si och så !
Sen i skolan var jag väldigt duktig , en uppsats som skulle bli klar idag som min lärare har tjatat på att den måste bli klar , blev klar idag !

Min helg är helt färdig planerad ! 
Fredag - Åka till Amanda och ta en liten shopping runda
Fredag - Dra hem till mig och sen gå ut 
Fredag  - vi sova hos mig
Lördag - se snabba cash med Hannah , LOVELY !
Söndag - som vanligt JOHAN FALK !
Joel kinnaman 2 dagar i rad , ooh ;)

Hur se eran helg ut ?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0