GOD-MORNING-SUNSHINES !

klockan är bara halv 11 , och jag är uppe pigg som en gris!

Stter är i morgonrock och mina älskade dunntofflor, dem är så himla sköna!
Mina armar gör lite ont efter doktor besöket igår , tog ju blodprov ..Men doktorn fick sticka mig i båda armarna för hon hittade inte blodådren i ena armen !
Tur att man inte är rädd för sprutor!
Dagen börjar lugn vi kastar ut julgranen ! äntligen ..



senare har jag inget bestämt en , nått hittar jag på ..
Det måste jag innan jag blir galen , har legat hemma i 4 dagar nu och bara legat !
Nej men nu ska jag gå och äta frukost, och sen ta kokosolija i fejjan så man blir lite brun ,.. Ser ut som ett vanrdande lik ! haha

seu !


Kommentarer
jennie&kajsa

fin blogg du har! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0