- skandal...

HAN FICK INGET PRIS !!
Dem sa ju det på TV innan guldabaggen-galan skulle börja att han skulle troligtvis få det , men nej !




haha juste idag lurade jag några i skolan att han var min pojkvän , för jag har han som bakrunds bild på min mobil, så här gick det till

- hej vill ni se min pojkvän? :)
- JAA okej !
- Här , ser ni ..
- äää , är inte han lite för gammal för dig ?
- nej han är bara 30 :)
- ookej , vart bor han då ?
- i stockholm , lite jobbigt att åka bussen så ofta men , han har ju bil!
- jaha vad kul ! :D

haha så gick det typ till , dem som inte visste vem han va , trodde ju verkligen på mig , hahaha lite borta som inte vet vem han är ?

nu ska jag titta på Paradise hotel !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0