Ida gästbloggar.



Tjenixen!
Matilda har haft en väldigt jobbig dag måste jag tala om för er. Hon har ju för det första gått i skolan (Måndag, väääääldigt jobbigt) och efter skolan så åkte hon in till Norrtälje för att gå Mopedkursen. Det gick nog bra, hon sa att hon hade lyssnat iaf och det är ju ett plus i kanten när man pratar om henne :)

Nu ligger hon och latar sig på soffan uppe hos mormor, kollar på tv, äter jordgubbar och dricker nog en cola skulle jag kunna tänka mig:P Jag tror hon har tagit slut på alla colaflaskor mormor hade i kylen, vilket var ungefär 4fyra stycken.. och då pratar vi om tre dagars tid (beroende kanske?!)

Vi har Power walkat idag, eller Matilda och lillasyster Kajsa cyklade. Rätt duktiga va? Ica, fram och tillbaka! Vi trimmar till kropparna nu inför sommaren:P Inte för att varken Matilda eller Kajsa behöver det men det är bra att röra på sig.. Det finns ju så många slöa människor..!

Juste, Matilda ska ju konfirmera sig snart. Så jag har varit så snäll och gjort hennes inbjudningar. Så håll koll i brevlådan!

Måste lägga in mera ved nu, Gud så kallt det var i natt.. Jag sov med dubbla täcken, Strumpor, Tjocktröja, Leggins. Matilda lika så, fast med ett stort duntäcke! Så det bli fullt ös i öppna spisen.

Ha det bra och besök gärna min blogg :) Http://Idaaengstrom.blogg.se




Kommentarer
Sara Nyquist

Höhöhö, hoppas du inte syftade på att jag var slö Ida ;) Jag har faktiskt kommit igång nu! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0