God morning Sunshines!


Hej snyggingar, vaknade precis ska snart gå och göra mig frukost snart.
Men innan tänkte jag lägga upp gamla bilder jag hittade på datan igår, det är jätte kul och se hur man har förendrats, och kolla mitt hår.


- jag färgar håret ifrån blondt till brunr, men det blev röd/brunt


- så jag färgar igen och då blev det SVART!


- svarta långa håret.



- Sen började jag blondera håret igen, inge löshår här heller.


- mitt hår slets så jävla mycket av alla blecklingar, här började jag använda löshår.


- men jag var så jäkla dum och fortsatte blondera.

 
- sen blev det mörkbrunt med löshår.


Och just idag är jag jätte sugen på att bli blond igen, men nej jag tänker inte bleka sönder mitt hår igen. Men kanske senare när mitt hår är långt och oslitet! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0