MYS PYS

HEJHALLÅ! Idag när jag kom till skolan var inte Hanna där så jag trodde att hon var sjuk :( väldig sorgset , för jag viste inte att hon skulle till våran ryggdoctor på morgonen, så sen på lunch rasten kom hon bara JÄTTE FI KLÄDD den lilla rumpan! OCh då blev jag jätte glaaad :D haha !

Sen blev kajsa sur på mig för jag dissat henne när Hanna kom  , men jag själv inte tycker att jag gjort  det!
Kajsa om du läser detta så fatta jag dissade inte dig, du skulle dansa jag skulle gå till gympan ,men sen kom du till gymapan, och var jag redan där med Hanna ,  och då har jag dissat dej jag trodde ju du var på dansen!
Hoppas du fattar vad barnsligt detta är det du håller på med , !

Aja sen när jag kom hem år vi grillat :) sen hyrde vi patrick 1,5 :) as rolig ! och köpte gooodis :)



hare bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0