HATDAG !

Jag hatar verkligen tisdagarnas lektioner alla är piss tråkiga ! orkar inte ens berätta om skoldagen !
Men när jag ,kajsa och madde gick hem från bussen låg en ny född kalv i hagen alldelses själv ! vi springer in i hagen och tittar om den lever det gjorde den ! sen gck vi in till farfar och berättade att den låg där, då sa ha att den mamma inte ville ta hand om den ! stackarn :( Det var en tjej bebis . Sen gick v hem och då tog dem in kalven , och nu ska dem mata den med nappfalska , jag känner mig väldigt hjältig ! haha jag gick i hagen där det kanske kan finnas ormar !!!

Sen när jag kom hem somnade jag på soffan , vaknade av att att älskade Hanna var i telefon :)
Efter att pratat med henne åt jag sen gick jag ut och gick med mamma , Ida ,Jennie ..
 Nu sitter jag och tittar på när syrran färga clipz :)

SEEE YAA (H) !

Kommentarer
amanda

tisdagar är också våran hatdag!! :O



älskar dig :D

2009-05-13
URL: http://garforbi.blogg.se/
Matilda svarar:

jag vet dem suger !



älskar dej med syster !

2009-05-13
URL: http://enmatildas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0