HUR VAR DET ?! :O

Heej sitter här och har ont i halsen igen ! Troligtvis halsflus , jag har glömt bort hur det var att ha vanligt halsont :O för varje gång som är ganska ofta nu så har jag halsflus ! Det har blivit en dålig tradition helt enkelt , jag sägar till mammsen och pappsen att jag har as ont i halsen jag är hemma från skolan , mamma ringer och sägar att hon har fått en tid till ett halsprov , pappa och jag åker ner får vänta i 100 år sen komma in de tar provet och tycker att jag var väldigt duktig på att ta halsprov , pappa säger hon har ju vant sig ! vi går ut och väntar sen kommer docton och säger du har halsflus det ver posetiv.Ni kan hämta ut pappleterna på apotket .När mamma kommer från jobbet har hon med sig pecelinet ! Pappa säger du måste vara någa med att ta tabbleterna ! jaja säger jag ,jag ska det !  varje dag säger mamma och pappa har du tagit pappleterna ? om jag har det sägar dem bra , om inte du måste vara noga med det !
Min halsflus tradition !

aja saknar kajsa GROVT mkt , puss på henne !

KYSS // M

PS : vad tycker ni om min nya design ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0