Trevlig dag !

hejhej!
Idag så gick/cyklade  mammsen , lillayster och kajsa den knäppjöken och jag såklart upp till Gunsjön och bada , sola fika ! Vi hade det väldig mysigt , och väldig flummigt ! Sen när vi var där kom jag och kajsa på att vi glömt cyklopen hemme , så vi tog cyklarna och drog hem mför att hämta dem ! Sen när vi kom hem så blev vi lite hungriga så vi gjorde gröt med äpplemos ! Sen drog vi upp och var där tills middan var klar , kött och potatismos och grönsaker ! MUMS!
Vi åt massa glass sen ! vi bara äter och äter ju ? ! haha
Inga bilder får dagen , för jag hittade tyvär inte kameran.
Nej men nu ska jag se om Amanda är inne på msn så hon han skicka bilderna från Malmen i går .!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0