Sommarlov imorgon!

hejsaan BLOGGEN ! VILKEN DAG ASSO ! tråk,jobbig,råttfällor !
Typ hela dagen har vi gjort råttfällebilar , vi ska ha en tävling som alla sjuor alltid har haft på min skola .
Sen blev det massa tjafs .. jag tänker inte ens skriva det är så mkt ! Skit samma ändå ni är väl endå inte itresserade! ;)
Sen på so skulle vi titta på världens tråkigaste film som vi redan desutom sett! Jag,  Miccan och Matti gick , orka hålla kvar oss bara för att ha lektion när vi istället kan fortsätta med Råttfällebilarna ! AAAH gud var skönt att det är skolavslutning i morgon kväll :) NICENICE ! Bilder kommer komma på min skolavslutnings outfit! hihi
Typ de flesta jag känner som inte går i min skola slutar på torsdag .. Vilken dag slutar du?

Ska dra på fotbolls träning vid 7 ,.. Hare bra ! // M

Kommentarer
Anonym

fredag, fast ledig torsdag så tjill..

2009-06-09
Anna

Torsdag slutar jag(:

Matilda

sv. till Anna :) vad sköönt :) jag slutade i går , haha ! <3

2009-06-10
URL: http://enmatildas.blogg.se/
Matilda

sv. till anomym . okej :) sköönt, ha ett bra sommerlov ;)

2009-06-10
URL: http://enmatildas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0