Min Midsommar!

Juste ja! Jag har ju glömt berätta vad jag gjorde igår :)
Först drog jag upp till midsommarstången med Anna och hennes kompis Elin , vi var där gick runt och runt . Vi väntade på att Annas kompis Patrik skulle komma , efter ett tag gick vi hem . Sen ringde Patrik till Anna och sa att han var där uppe vi stången nu , med massa folk så vi började traska upp igen , eller snarare jag dem åkte moppe jag gick brevid , haha ! Då mötte vi dem och satt på berget  med folket . Haha det var lite kul för han var full och så ser Anna att han går mot Therese min andra kusin och Annas syrra ;) Anna bah neej han kommer säkert ragga på henne eller nått , för han vet någ inte att vi är syskon ! haha men han raggade inte på henne han skulle hälsa på på sin kompis ! Då sa Anna viste du att det var min syrra, han bah ja , men hon ser ut som en undernärd serb! haha ! 
Sen resten av kvällen var lung , :) 

puuuuussen !  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0