FixaOchTjafs

Hejhallå! Idag skulle jag vart med Amanda , men jag viste inte att vi skulle fixa här hemma och så inför imorgon när Martin tar studenten. Så jag kunde inte vara med Amanda . Och pricis när jag pratat med mamma ringer Amanda och då berättar jag att jag inte kan vara med henne idag , då tyckte hon det var as dåligt av mig , för vi hade pratat om att vara idag , men jag hade lixom pratat med pappa , och det är oftas mamma som har koll om det går eller inte .! Så det blev ett himla liv på Amanda att jag skiter i henne och allt ! Men det gör jag inte , verkilgen inte, jag skiter inte i henne ,aldrig. jag vill vara med henne , Och hon betyder as mkt för mig , hon är den jag litar mest på !
Sen började hon blanda in en annan grej , om förut en gång när vi skulle vara då ingen av oss hade skjus till den andra då sa vi att vi skulle skita i det , så då skulle jag och min syrra cyckla och köpa glass . Då ringar Amanda och säger at jag ska cyckla till henne ?! nej tror inte det ! Men då sa jag nu orkar jag inte för nu ska jag dra och köpa glass och vi är ändå sura på varandra nu , det kommer inte vara någon bra stöminng om vi är lixom , ! Då helt plötligt kunde hon komma och hämta mig ? ?? ? Men men nu kommer jag till saken Amanda , gammla saker dett gör ju bara bråken större !
Jag tycker du gör för stor sak av detta , menmen jag älskar dej även om vi bråkar, och du jag är ahamad ( bara amanda fattar )

aja Hare GÖTT söcker töpp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0