Facebook - test / dum blondin

Jag gjorde ett facebook test om vilken roll jag har i klassrummet , gissa vad jag  fick ..... den IQ befriande stackaren !
Visst det är ju bara ett test men ändå ! Men jag är smart ! BLOND OCH SMART!
Och jag har kommit brunetter och blonda brukar säga till mig att jag är dum blondin , men då har jag kommit på att dem måste vara dummare för dem tror ju att smartheten sitter i hårfärgen ! För när någon kommer inte ihåg vem det var men en i min klass sa att jag var IQ befriad , då sa : jag jaha är det bra eller dålig ?
för då viste jag ju inte vad IQ  var då ( det var i början av sjuan) .. Så då fick dem förklara det för mig. Medas kajsa stod brevid mig och garva ! Men sen när dem gick så frågade jag kajsa viste du att det var det dem sa? 
- nej .. hahah
HON VISTE JU INTE HELLER ! så Nu kommer jag till det smarta med detta , blondiner är inte dummare bara nyfiknare på saker dem inte vet vad det är , dem vågar fråga saker dem inte vet vad det är ! 

Jag säger inte att kajsa är dum , för det är hon verkligen inte hon är någ den smartaste person jag känner :)  

Aja en liten tanke om uttrycket dum blondin

hare bra puss !


Kommentarer
DivaLaIda

Heeeeeej DivaLaHulda!!!

Smart du är:) måste brås på mig:D

gullochpuss puss!

2009-06-10
Matilda/DivaLaHulda

sv.till DivaLaIda haha , ja vet men om jag är blåst på dej vet kjag inte elle jo det kan jag vell vah ;)



gullochpuss puss!

2009-06-10
URL: http://enmatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0