Detta är RIKTIG sommar!

Igår när jag var med Amanda då kändes det som sommar på RIKTIGT , vi bada , hade as mysigt ! , åkte moppe, tittade på fotboll, åt gott, busringde att vi kom från posten, tog kvällsdopp, fiska . Det kallar jag mysig dag det , Amanda detta måste vi göra oftare som vi alltid gjorde förut , nu har vi inte rikigt gjort det då ofta .Men när vi gör det är det det bästa som finns !
Och nu ska jag berätta vad vi gjorde vi malmen , vi satt och prata om hur fult det är med bikini rand . Då fick vi den briljata idea att vi går till andra sida där det inte är nått folk och solar topless , och det är pricis vad vi gjorde !

Jag vet inte hur vi gör det , men vi får alltid till det , du&jag !


Kommentarer
amanda

sv. gud vad roligt vi hade älskling! tack för en toppen dag! du och jag föralltid!! right?



ÄLSKAR DIIIG MIN LIVSVÄN!!!<33333333333333

2009-06-27
URL: http://garforbi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0