TÄBY !

HEEJ igår var jag i täby med kajsa älskling :) jag köpte lite saker , visar bilder snart!men sen i täby händer helt plötsligt att kommer en kille springande och några meter efter han en butiks ägare. Vi börjar ju såklart undra vad som händer, butiks ägaren ropar åt en vakt som kommer springande!
- Stoppa honom! Stoppa honom!
Vakten får tag i honom och frågar vad som har hänt. Butiks ägaren säger att han hade slagit sönder en glasruta i hans smyckes affär och tagit smycken!
Strax efter det åkte vi.
 
När vi kom hem solade vi litegran på verandan och jag hittade en liten fluga som inte kunde flyga, han fick heta Rangnar.
-Han hade faktist en liten ömtålig sak!
Efter ett tag när kajsa skulle sätta på sig skorna råkade hon sätta sin sko på Rangnar... Han dog!Jag lackde loss på kajass den mördaren!  men kom över det ganska snabbt!
eller inte..
-Jag kommer aldrig komma över Rangnar!!
(jag tycker igentligen flugor är det äckligaste djuret på jorden efter ormar!)
puss på mörderen iallafall! :)

SERIÖST NI MÅSTE KOLLA PÅ DET HÄR DET ÄR HEMSKT !

www.youtube.com/watch?v=wwRKwObXEOs&feature=related


MINA KÖP !

En glitrig väst :) Ginatricot 299kr
Hög kjol Ginatricot 149kr
Hög kjol  Ginatricot 99kr
Lång tröja Ginatricot 199kr
Leggings ( trodde dem skulle vara mera glansiga! :O )Ginatricot 149kr
svarta pumps H&M 249kr

+ ett par vita tights på ginatricot 19kr :O


Kommentarer
Bj

Yeeaaaay tröjan finns kvar än (a) Haha tröjan på bild 1, ska jag köpa. Hahaha :) men glömde det förra gången jag var där -.- wiiie,

2009-02-28
URL: http://johaaannas.blogg.se/
M

okejokej :)

2009-03-02
URL: http://enmatildas.blogg.se/
Ida Engström

Jag trode med att de "glansiga" skulle vara glansigare:S

2009-03-03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0